Naturell yoghurt, blåbär, valnötter & lite ringlad honung. Så. Himla. Gott.
Min energinivå har verkligen varit låg den senaste tiden och då kan man ju försöka ge kroppen bättre bränsle än.. socker.
Jag är en riktig godisråtta & tror jag får energi av det där vita knarket. Och det får jag ju, en kort stund. Sen är det de djupaste dalarna man kan tänka sig som kommer, inte så hållbart.
Jag med min mage ska inte äta något socker alls egentligen, så nu gör jag ett försök till ett bättre och mer energifyllt liv!
Jag äter förvisso väldigt bra mat oftast, vällagat och hemlagat, och med mycket grönsaker. Men däremellan kommer slarvet.
Är ni likadana?
Så, nu blir det mer av nyttigheter, tror ni jag klarar att hålla mig?
Hej mitt i veckan!
Hittills har veckan gått i rasande fart, hinner inte med riktigt. Idag har jag iallafall fått klippt mig, för första gången sedan i.. oktober förra året! Haha, kan ni fatta riset?
Ok, Josef har kapat en och annan centimeter då och då, när jag inte stått ut med de spretiga torra topparna. Men nu har jag fått kapat en rejäl bit på kanske 10-15 centimeter, och det är så skönt!!
Jag älskar visserligen att ha långt hår, men jag är tyvärr alldeles för lat för att ta hand om det & vårda barret som man bör.
Och att det ska vara så svårt att komma iväg till frisören mer regelbundet, det fattar jag inte..
Imorgon är vi lediga jag och barnen, som vanligt på torsdagar, och det ska bli så skönt!
Simskoleavslutning för V står på schemat, annars inget inbokat.
Hoppas ni mår bra vänner, och har en mysig kväll!
Kram



































