NYA LURAR -SUDIO T2

söndag, september 26, 2021 0 0

Reklam för Sudio

En stund av egentid med en bra pod i öronen och promenad i naturen sitter väldigt fint då och då som en paus i vardagspusslandet, håller ni med?

Eller tid att ringa det där samtalet till en vän och bara tjöta av sig lite, det är så välbehövligt ibland och trådlösa hörlurar har blivit en av vår tids viktigaste små ”gadgets”. Den 17:e september lanserades dessa hörlurar som heter Sudio T2 och i samarbete med Sudio har jag fått äran att vara en del av den, testa, recensera och erbjuda mina läsare en rabattkod som ni hittar längre ner i inlägget. Sudio T2 sitter som en smäck i mina små öron och har ett fantastiskt ljud. Störande brus runtomkring sorteras bort samtidigt som de inte stänger ute omvärlden helt utan helt enkelt bara perfekt brusreducering.

Jag har tidigare använt Sudio Ett och varit supernöjd med dem, men de har min man lagt vantarna på sen en tid tillbaka så jag är jätteglad för mina nya.

Designen är ursnygg och finns i 4 färger, mina heter Sand och har en pudrig beige färg.

Väldigt bekväma och perfekta för både samtal och musik. Jag har väldigt små öron och har haft problem att hitta trådlösa hörlurar som inte ploppar ut hela tiden efter att ha försökt pressa i dem, men T2 har grym passform även för mig, ska passa alla öronstorlekar från XS-L. De är även skvätt och stänk-tåliga och har upp till 7,5 timmars lyssningstid.

Med koden CatarinaT2 får ni 15% rabtt på hela sortimentet hos Sudio, som ni hittar här.

Övriga erbjudanden:

1. Sudio erbjuder alla kunder 3 års garanti när kunden registrerar sig på Sudio Sphere. 

2. Vi erbjuder även fria returer för svenska marknaden.

3. Går även att beställa med express nu för de som har bråttom! 

Så av mig får T2 5/5 poäng för grymt ljud och mikrofon, utseende och skön passform. Snyggt laddnings-etui också, med upp till 35 timmars batteritid.

Ha en riktigt fin söndag!

KRAM

0

No Comments Yet.

Leave a Reply

Din e-postadress kommer inte publiceras.