Bomben!!
Kolla in mitt face hahaha, the face of fear..
Lillan ser betydligt mer avslappnad ut 😉
Hej!
Våra lata semesterdagar fortsätter och jag lovar, det kommer komma massor med mer bilder och inlägg från vår härliga Kreta-vecka. Ska se om jag kan försöka knåpa ihop ett recensions-inlägg framöver, för er som vill veta lite mer om hotellet mm.
Hoppas ni har det fint hemma, har förstått att hösten kommit med stormsteg medan vi varit borta, massor med regn, frost och annat har jag fått rapporter om. Vi kommer nog få oss en liten chock när vi landar på Landvetter torsdag eftermiddag, vi som har en bit över 40 grader varje dag här..
Kram så länge!
Ps. presenterar bokvinnaren imorgon.
6








